Warning: touch() [function.touch]: Unable to create file /var/www/matisz.hu/web/typo3temp/locks/ce7311421aef5f1242a2112b562acaff because Permission denied in /var/www/clients/client7/web16/web/t3lib/class.t3lib_lock.php on line 170
Magyar Tartalomipari Szövetség: IX. Elektronikus Kereskedelem Konferencia, Túl a kamaszkoron (?) címmel.
rendezvények > hazai rendezvény
2012.04.22.

IX. Elektronikus Kereskedelem Konferencia, Túl a kamaszkoron (?) címmel.

Május 3-4. között Gárdonyban, a Vital Hotel Nautisban rendezi meg a SzEK.org az e-kereskedelmi szakma éves mérvadó rendezvényét.

Az e-kereskedelem változatlanul a gazdaság legdinamikusabban fejlődő területe, amely töretlenül növekszik, dacolva válságokkal, árfolyamokkal és egyéb csapásokkal - ám a növekedés kétségtelenül lassul. Ennek oka vajon a gazdasági környezetben keresendő, vagy egyszerűen lecsökkent az a hatalmas vákuum, ami az elmúlt évtizedben mozgásban tartotta a piacot? Hiszen ma már minden komoly keresletre akad megfelelő kínálat, s bár vannak még sajátosan magyar gyermekbetegségek (pl. a bankkártyás fizetés alacsony, és a személyes átvétel magas aránya), a hazai e-kereskedelem úgy tűnik, túl van a kamaszkoron. Vagy mégsem?

A ember kamaszkorában igyekszik kitalálni, ki is ő valójában, utána jön az önmegvalósítás, amiben az lesz igazán sikeres, aki kellő ügyességgel vegyíti a célratartó elszántságot és a változó körülményekhez való rugalmas alkalmazkodást. Itt tartanak ma a hazai e-kereskedelem meghatározó szereplői: brandet építenek, terjeszkednek, fuzionálnak, újraszervezik, átfogalmazzák magukat. A Bookline-ból Shopline lett, az Extreme Digital elkezdett játékokat és könyveket is árulni, a Vatera mögé pedig a hazai e-kereskedelem meghatározó cégbirodalma épült.

Éleződik a verseny, fogynak a szabad területek, megindultak a befektetések, felvásárlások, fúziók és együttműködések. S közben még mindig nem látható pontosan, milyen hatással lesz az e-kereskedelem fejlődésére a két legnagyobb kihívást jelentő újdonság: a közösségi vásárlás és az okostelefonok terjedése. Az e-kereskedelmi szakma legnagyobb konferenciájának előadásai és beszélgetései – az e-kereskedelmi piac hazai prominensei és néhány külföldi vendég részvételével – elsősorban e témák köré épülnek.

(A részletes program megtalálható itt: http://www.szek.org/programjaink/konferenciak/9ekk/451-9ekk-program)

A tavalyi nagy sikerre tekintettel a második napon ismét villásreggeli keretében rendezünk exkluzív találkozót, melynek témája idén is a pénz lesz. A délelőtt 10-kor kezdődő „Pénzéhes reggeli”-n az elmúlt év legfontosabb céges átalakulásairól, befektetésekről, finanszírozásról és adózásról lesz szó.

A konferencia kiemelt támogatói az allegroup.hu-csoporthoz tartozó Grando.hu és PayU, valamint az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító oldal.

További információk, részletes program: http://www.szek.org/programjaink/konferenciak/9ekk

A SzEK.org-ról:

A szervező a 2005-ben alakult, és 2010. áprilisban közhasznú státuszt nyert Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (SzEK.org). A SzEK.org alapítói – felismerve az új üzletág gazdaságélénkítő szerepét – célul tűzték ki, hogy elősegítik az elektronikus kereskedelem korszerű, gazdaságos és megbízható formáinak elterjedését. Tevékenységük a szakmai ismeretterjesztéstől az e területet érintő, készülő jogszabályok véleményezésén át az etikai normák kialakításáig és elfogadtatásáig tart. A szövetség tagjai között az elektronikus kereskedelmi piac meghatározó vállalkozásai – beleértve nemcsak a kereskedőket, de más, a terület sikerességében érdekelt cégeket is a bankoktól a futárcégeken át a médiavállalatokig –, valamint a témával foglalkozó szakemberek egyaránt megtalálhatók.

További információ: http://www.szek.org
A SzEK.org tagjai: http://www.szek.org/tagsag


Magyar Tartalomipari Szövetség (MATISZ) © 2011, MINDEN JOG FENNTARTVA